Az easyJet partnerségre lépett a Musement élmény- és belépőértékesítő platformmal, hogy bővítse portfólióját.
A repülőjegyek mellett az easyJet élményeket is értékesít
Az easyJet és a Musement partnersége lehetővé teszi, hogy a repülőtársaság kirándulásokat és programokat biztosítson utasai számára. A weboldal működik, az utasok már foglalhatnak élményeket, tevékenységeket vagy belépőket. Az új platform az easyJet weboldalába van integrálva. Ez azt jelenti, hogy mint utasok, könnyedén lefoglalhatjuk belépőinket és városnéző programjainkat a társaság alkalmazásán vagy weboldalán keresztül, még az utazás előtt.
„Mindig keressük a módját annak, hogyan tehetjük még egyszerűbbé ügyfeleink számára a kedvező árú utazást, hiszen 35 ország több mint 1000 útvonalát kínáljuk páratlan rövid távú európai hálózatunkkal. A Musement-tel való partnerség révén utasaink felfedezhetik a legjobb helyi élményeket, amelyeket ezek a fantasztikus úti célok kínálnak.” -mondta Russel Braterman, az easyJet Proposition & Innovation igazgatója
Egyszerű és gyors foglalás
A legtöbb élményt online jegyekkel lehet beszerezni. A belépés gyors és kényelmes a QR-kódok beolvasásával történik. A rendszer hasznos funkciója a push értesítések küldése, amelyek emlékeztetnek a helyszínre és az időpontra, hogy ne feledkezzünk el elmenni a lefoglalt programra.
Akár a vatikáni múzeumokat vagy az egyiptomi piramisokat szeretnénk felfedezni, akár egy lengyel hegyi falu termálfürdőjét élvezni, a Musement azt állítja, hogy garantálja a legjobb árat.